Ulku07_95 Sedaozkutt6 bende 32+3 üm ve sabırsızlıkla bekliyorum sanki zaman durdu hiç geçmiyor 😒 Rabbim hepimize hayırlı sağlıklı sıhhatli doğumlar nasip etsin
Kezbannnn Hpkdr ozellikle sağ arka kaburgam insallah sadece bi kac günlük bi ağrıdır 🙄 bebek oraya nasıl etki edebiliyor anlamiyorum
46_mngm_46 Sumeyradem_06 bizde 31+6 olduk agrılar ve uykusuz luk başladı 14 şubat son gün bakalım ne zaman gelicek prensesim 🥰
Esmaemenova 46_mngm_46 vaginada sanci oluyirmu sizde? Haftamiz aynida ben 31+4 üm vajinada sanci oluyir duzensiz ama uzaninca geçen agrilar sancilar
_Cansuu_ 46_mngm_46 aynı gün doğacak nasipse kızlarımız benim de 31+6 oldu bugün. Hazırlıkları tamamlayabildiniz mi peki
Hamileanneler_25 Sumeyradem_06 30+5 şubatn ikinci haftası gibi doğum tahminen hayırlı doğumlar herkese şimdiden rabbim sağlıkla kavustursun hepimizi miniklere
46_mngm_46 Esmaemenova evet canım sancıda oluyor biraz gezince baskı çok oluyor karın etlerim agrıyor sağa sola yatarken
46_mngm_46 _Cansuu_ evet canım tamamladım dün son olarak bez ve ıslak havlusunu aldım depent aldım cantamızda hazır cicilerimiz yıkanıp ütülendi kafam rahat 😌
Sumeyradem_06 Sabirsizanne16 3 zıbın 3 çorap 2 patik bi tulum 2 takım hastane çıkısı kalın battaniye şubatta olacagı için. Müslin battaniye 2 tane emzik biberon ıslak mendil 10 tane bez yelek kilotlu çorap şimdilik bunlar geldi aklıma bilmiyorum eksik varmı
Btl_zngn Asrinayaz aynıyız senle soruyolar doğum ne zaman net konuşamıyorum biz şubatta mı doğurca martta mı 🤔😀