Gamzeeeeee canım eğer ki ağrıların şiddetliyse ve geçmiyorsa bence bir doktora görün derim, bizler normal ya da normal değil diyemeyiz herkesin farklı şekilde geçiyor ama dediğim gibi ağrın şiddetliyse ve geçmiyorsa doktora git derim çünkü ben de o haftadayken şiddetli karın ağrım vardı ve geçmek bilmeyen bel ağrılarım, o haftalarda kendimi biraz yormuştum sanırım ondan oldu. Ağrım geçmeyince gece acile gittim önlem amaçlı hastanede kaldım ağrı görülmüştü usgde. Serum iğne fitil verdiler taburcu olduktan sonra da progestan kullanmaya devam ettim yeni bıraktım sayılır şu an 20+2 deyim, yine kendimi yormamaya çalışıyorum yatıyorum genelde çok şükür geçti ağrılarım da. Sana da geçmiş olsun canım hemencecik biter inşallah ağrıların 🤲🏻