YDE Tazeannem son 30 ama sezaryen olursa daha da az 😂 yaklaştıkça korkutucu geliyor bana doğumdan sebep😊😂
Handenur34 Tazeannem Normalde son 35 ama sezeryan olacağım için 20 günüm felan kaldı 😍 Çok heycanlıyız şimdiden.
eglhnztrk Aslında 4 şubat ama sezaryen olacagı için 27 ocak☺️ Burada temmuz ağustos annelerinin postlarını gördükçe fenalık geçiriyorum ne kadar uzun yolları var😃 onları gördükce ne cok zaman geçmiş diyorum bir taraftan da bitmiyor su günleeer😃
Dilaraatac eglhnztrk hahahah dimi dimi ağustos anneleri geldi bile 😄 yaaaaa zamanında bize öyle diyolardı 🙈 ben de bakıyordum 15-16.haftalarda temmuz anneleri sıra bize geldi falan ben deliriyodum geçermi ocağa kadar be diye 😂
_Mom1 Son 31 hem artık gelsin diyorum hem de yaş kaybı olmasin 2020li olsun diyorum bir an önce ocak gelse 🤭 iş yerinde çok yorulduğum icin izin almıştım dört gözle bekleyip ama şimdi de evde sıkılıyorum
Busra5341 Aslinda 5 subat ama sezeryan olacagm icin 29 Ocak . Cok heyecanli ve endiseliyim korkuyorummm dogumdan yaklastkca bi tuhaf hal almaya basladim 🤦♀️