Bende öyle düşünüyordum ilk zamanlar ya o uyandıgında uyuyakalırsam ya duymazsam telaşa veriyodum daha karnımda çünki. Annemle konuştum sonra ben cok korkuyorum ya yetemezsem ya bişey yaparsam diye, annemde demişti ki o doğdugunda zaten uykusu çok ağır olan insan bile kuş gibi oluveriyo hemen uyanıyosun psikolojik çünki bi sorunluluğun var. Ayrıca evet herkes öyle söylüyor ama kimse de annesinin karnında öğrenmedi çocuk bakmayı bizde öğrenebiliriz yani zaten hamilesin muhtemelen böyle şeyler düşünüp sıkma kendini, bilinçlendirici kitaplar oku zamanın varsa kaç saatte emzirilmeli nasıl gaz çıkarılmalı vs kitap olmasına bile gerek yok nette hepsi var. Evham yapma iyi olucak inşallah 🤲😍