Minnakbebisim Arkadaşlar bugün 11+3 haftalığım. İkili test için 12+1 olduğum gün randevu aldım. Geç kalmış sayılmam değil mi? Sizler kaç haftalıkken gittiniz? 😊
Mehtapp93 Minnakbebisim 11 ile 14 haftaları arasında oluyor 2li tarama bende 12+3de vermiştim kan. Tam zamanında vermişsiniz 🤗🌼
Busimss Minnakbebisim bende nasipse ocaktaki randevumuz da 11 haftalık olmuş olacağız tahminimce ikili testede bakar. Ama çoğu kişi bana yaptırma diyor aklım karıştı sizce yapılmalı mı ? 🙄
Minnakbebisim Mehtapp93 aç tok fark etmiyor sanırım randevum saat 16:20 de. Çok heyecanlıyım umarım bir sorun çıkmaz 🙏 birde gittiğinizde cinsiyet söyledi mi doktor 😊
Minnakbebisim Akyokus teşekkür ediyorum canım cevap için, ilk gebelik heyecanı böyle oluyor herşeyi araştırıyorum emin olmak istiyorum 😊
Mehtapp93 Minnakbebisim aç tok fark etmiyor canım 2li test için ama bebeğe bağlı öğrenenler var 11 veya 12 haftasında ben 16 haftalıkken öğrenmiştim cinsiyetini
Minnakbebisim Busimss ultrason üzerinden ense kalınlığı ve burun yapısına bakılıyor ve kan testinden oluşuyor ikili test. İlerleyen haftalarda yapılmıyor. Ben bir sorun varsa en baştan öğrenme taraftarıyım. Hem gelişiminden emin olmuş olursun bana kalırsa herkes yaptırmalı ama tabi ki tercih sana kalmış canım 😊 böyle bir imkanım varken ben kullanmak isterim inşallah hiç bir sorun çıkmaz Allah gönlümüze göre sağlıklı hayırlı çocuk nasip etsin🙏
Busimss Minnakbebisim haklısın canım bende senin gibi düşünüyorum ama doğruluk payı olmazsa çok üzülürsün dediler o yüzden sana sormak istedim bi. Amin insallah hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin rabbimm☺️
Minnakbebisim Busimss herşey olacağına varır sen iyi düşün iyi olsun😊 ben haftaya salı gideceğim sana yazarım. Sende yaptırırsan bana yaz canım 😘
Brokoli 11 ve 14. Haftalar arası yapılıyor diye biliyorum. Geç kalmış olmazsınız 12. haftada. Ben 11 + 5 te yaptırdım ama rutin kontrolüm o güne geliyordu zaten, 11 hafta diye o gün yaptık değil. 14. Haftaya kadar yaptırabilirsiniz