asyaa15 bende 57 ile hamile kaldim 30.haftamdayım 70 kilo oldum inan brndr yemedim çok dikkat ettim aç kaldim resmen gece ne yaparsan yap bünye meselesi kimisi yiyerek almıyor ,ikiz benim bebeklerim ama doktorum her defasında hızlı kilo alıyosun dıyo ,yürüdümde yemedim de çok dikkat ettim hiç ilgisi yok bünye yapıyo hiç kilolu olmadım hayatımda ama daha yesem alirim alicamda zaten , hamileyim diye şunu yiyim daha diyemedim rahatca