İlk gebeliğimde kanamam geldi kese etrafında kanama alanım vardı geçmişti sonrasındada suyum geldi erken dogum oldu...
Şimdi ise 7haftalık hamıleyim dün gece lekelenmem geldi ama böyle az az kanama gibi degıl yerleşme kanaması gibi bişey mi acaba açık kahverengi daha önce karşılaştınızmı İlk haftalarda ve geçtimi?