Merve_278 açlık şekerin 70/95 arası olması normal. Tokluk şekeri ise birinci saat 140 ikinci saat 120 olması gerekiyo. Yani ölçüm yapmak için ağzınıza aldığınız ilk lokmadan itibaren ölçmek gerekiyo yani ya birinci saat ya ikinci saat ölçüm doğru sonuç verir. Bide ölçüm yaparken bi damla kan çıkarıyosun parmaktan ikinci damlayla ölçüm yapıyosun bunun eğitimin zaten hemşireler veriyo bi araştırın bence ölçüm yaparken hata yapıyo olabilirsin çünkü elektronik bi cihaz hep mi yanls ölçer yediklerinizle de alakası var tabiki