Kizlar merhaba nasilsiniz nasil gdyor 36+4um normalde bebegim gelişim olaral 37den gdyor. Sabahtan koyu sarimsi renkte sümüksü bisey geldi nişan gelmesi diye arastrdgimda nette gordugimle ayni. Herkeste ayni olmuyormus. Farkli gelebiliyormus oyle yaziyor. Nisan geldikten sonra ne oluyor. Yani ne kadar sureyle bebek geliyor yada gelmiyor. Nasil bir süreç bekliyor bilgilsi olan yazabilirmi tesekkur ederim smdidrn. Kusura bkmayin biraz acik konustum. Rahatsz olanlar lutfen bakmasin.