Hediyeee Dün ayrıntılı ultrason için gittik doktora oda bize bir böbreğinde biraz idrar birikmesi olduğunu söyledi kontrol altında ol dedi 😞 hiç böyle bir sey başına gelen varmi sonradan geçiyormu acaba . 22 haftaligiz
arslanmerve57 Hediyeee benim bebeğimin de böbreğinde genişleme çıktı 🙄 Allah’ın izniyle sağlıklı doğar da bebeklerimiz bir şey çıkmaz
Damla93_ Hediyeee aynısını doktor banada dedi ama bir problem yaratmaz kontrol edicez dedi benim bebeğim erkek büyük ihtimalle doğduğunda bu yüzden sünnet olabilirmiş