Annevekuzusu vala kişiden kişiye deisio ama normal doğum zor yani sancılı baya 18 saat sancı cekdim maalesef suni verdiler 3 cm.aciklikla ama bebeğini kucağına alınca herşey bitio en güzel an en sağlıklısı normal doğum yani püf noktası fazla yok cnm yoksa herkes çok kolay doğum yapardı epidural yapiolarmis şimdi belden iğne o.sanciyi azaltiomus ama sen bol bol.yurusyus yap hareketli ol guelmacilman olsun dediğim dibi bazıları hemen kolay doğum yapio bazılarının açılma vs olamio malesef rabbim hepimize yardım etsin 🙏