Mrsbozbay 8+4 hamileyim.. Hapşurduğum an sol ya da sağ kasığıma inanılmaz şekilde ağrı saplanıyor aniden birkaç saniye içinde geçiyor.. Nedendir hanımlar? 😖😣
Kayraruzgar Mrsbozbay bebeğe bi zararı olur korkusuyla kendinizi sıkıyorsanız ondandır merak etmeyin hapşurmak tıksırmak öksürmek bebeğinize zarar vermez yatarken hapşurma isteği gelirse dizlerinizi kendinize doğru çekin biraz daha rahat edersiniz hamilelikte daha alerjik olduğumuz için bol bol hapşuruyoruz malesef ama gönül rahatlığıyla bi zararı olmadığını söyleyebilirim
Sweetblonde88 Mrsbozbay rahim kasları genişlediği için gergin oluyor sanırım aynısı bana da oluyordu. Şimdi o günler geride kaldı ama baska agrılar cıktı hafta 35 🤦♀️ korkmayın diye yazdım hapşırırken tutun karın altı kısmınızı. 🌸
Mrsbozbay Çok teşekkürler yorumlarınız için, dikkate alacağım 🙏🏼🙏🏼🥰 Birden korktum açıkçası yeni yeni böyle şeyler yaşıyorum tuhaf geldi.. Allah hepimizin yardımcısı olsun 🦋