Serra_t nasıl bir ayrıntılıymış o ya! Bence drun dalgın gününe denk gelmişsiniz.Yine de bakılabilir tekrar isterseniz başka bir yerde tekrar baktırın. Ben 21de girdim,ama 29a kadar alıyoruz demişlerdi.Benim gittiği dr radyologdu,perinatolog değildi.Ama daha ilk söylediği erkek dedi,kolu bacağı karaciğeri böbreği kalbi herşeyini gösterdi.Benim sorularıma cevap verdi.Bebeğim çok hareketliydi ölçüm yapamadı diye yan döndüm bir de öyle baktı.35 dk sürdü canım.Bebeğim artık iyice kendni kapattı da öyle bıraktık yoksa bakacaktı.Benim aklımda şüphe kalsaydı tekrar baktırırdım.