KubraF Kumru_ merhaba mesajınızı yeni gördüm tekrardan happy moma katıldım kızım 2 yaşında ve bugün hamile olduğumu öğrendim. Sizde 2 ay sonra doğum demişsiniz hayırlı olsun nasıl geçiyor süreç 😌😌😌
Kumru_ KubraF Bebeğim bir aylık oldu bugün. Çok şükür iyiyiz güzel geçiyor. Biraz uykusuzluk ve yorgunluk var ama geçici bir süreç bu ilk zamanlar. Abisi de gayet mutlu bebeği seviyor🎈🧡🧡 Gözünüz aydın bu arada hayırlı olsun 🌸🌸