Benim de tam bir hafta oldu bugün, 2 3 kez ağlama krizi yaşadım nasıl yapıcam hiçbirşey eskisi gibi olmayacak diye cok korktum. Eşime onu özlediğimi sarılıp uyumak istediğimi söyledim. Benim de sezaryen oldu ve tekrar dik yürüyebilecekmiyim diye ağladım😅 eşim her seferinde çok güzel konuştu benimle ve her işi yapmaya çalıştı, annemde yanımda 1 hafta daha kalacak. Destekle şimdi daha iyiyim. Yalnız olmadıgımı görmek bile daha da iyi hissettirdi şu an. Meme ucu yarası da iyileşirse çok şükür halime🤲🏻 Mutlaka çevrenizden destek alın yalnız kalmayın kızlar gün geçtikçe uyum sağlıyoruz🙏🏻