gzmkya5805 Ay hiç sorma bende aynı taktiği uygulıcam Allah ikincisini nasip ederse inş şimdi daha çok küçüğüz 6 aylık sonradan önümüzdeki maçlara bakıcaz😂😂 Benim eşimde doruk ayazı kabullenene kadar neler çektim yoksa gidip oğluşuma turam yada kürşat ismini koyacaktı kendisi biraz ülkücüde😂😂😂