_vesileaksoy Guzel anneler 20 haftalık hamileyım kızım genelde sağ da bazen öyle sert vuruyor ki ödüm kopuyor normal mi daha erken değil mi böyle sert hareketler için . Rutın hareketleri tamam da böyle sert vurması korkutuyor beni . Normal midir bu durum .
Bebikom_ _vesileaksoy bende 19. Haftadayım kzıım olucak hayırlısıyla ama daha hıc hıssedemedım haraketlerını elımle karnımda.
bsra18- _vesileaksoy 31.haftadan selamlar 🙈🤦🏻♀️ Tekmelerin yavaşlamasını bekliyorum inşallah bu gece kaburgalarım kırılmadan uyuyacam😂😂
Sherylady _vesileaksoy ben 21+3 üm karnımın içinde savaş var ikizlerim olduğu için sağlı sollu yiyorum darbeleri 😂
_vesileaksoy Bebikom_ kişiden kişiye değişiyor kuzum karın yapısıyla da alakalı ben ilk 16 da hissettim şok oldum acaba mı demedim bebek tekmesi olduğunu net hissettim . bu kadar erken hissedecegımı bende tahmin etmiyodum 22.haftaya kadar normalmiş hissetmemek
Selen01 Gayet normal bende çok çok erken hissettim plasentam arkada olduğundanmış. Benim oğlanda küt küt vuruyor olduğu tarafın şekli de karnımda çıkıyor hatta 23 e girdik ama 3 4 haftadır durum böyle 🙋🏼♀️
Kaderisi 19+4 oldum geceleri çoğunlukla hissediyorum ama resmen tekme atıyor dışarıdanda hissediliyor daha bu haftada böyleyse ilerisini düşünemiyorum 😂
_vesileaksoy bsra18- benimki de böbregıme baskı yapıyor senin kaburgalar kırılmadan benim böbrekler pert olmadan sağ salim kucagımıza alırız inşallah 😂
asyaa15 bsra18- 😂 karında nasılsa doguncada öyle oluyormus galiba 😊 bizimkide 19 da tam net vurmaya basladı bazen aa şoka giriyorum ama bazende çok uysal 😊 hayırlısıyla kucagımıza almayı nasip etsin inşallah
bsra18- asyaa15 tecrübeyle sabit valla kızım karnımda bi dakika durmazdı şimdi sabah 9da uyanır akşam 9a kadar onu oturtabilene helal olsun😂 ikinci de aynı çıktı bi uysal çocuk yapamadım vay arkadaş 😂😂🤦🏻♀️