Sulcih Selam canim inweAllAh gec dolenme olur ben bow gebelik yawadim ilk doktora gitdiyimde 3haftalik oldugunu ve kalb atiwi icin uc haftaya cagirdi gitdiyimde artiq qaliba 7 mi 8 mi haftalikdi ama bebek yokdu o an bebek olmasada yolk kesesi gorunmeliymiw dedi eve geldim bir hafta sonra gitdiyimde artiq 10haftalik gebeydim ama bebek yokdu bekledim yine ben ama olmadi kurtaj olundum canim inweAllAh sende oyle olmaz inweAllAh bir az bekle belki gec dollenmedi gorursun bebeyini canim inweAllAh