Merhaba arkadaslar 19 haftalikken bebegin esinin rahim agzini kapattigini soyledi dr 22 hafatalikken arka duvarda dedi 25 haftalikken on duvarda denildi benim korkum ilk gebeligim sezeryandi suan ikinci gebeligim benim gibi olup sezeryan yerine yapisan veya dogumu riskli olan var mi beni biraz bilgilendirirmisiniz iyi gunler