hamiszns Ezgilii dr browns oneriyorlar banada. kesinlikle gaz problemi olmuyormuş. br browns geniş ağızlı cam biberon alıcam ben de.
bsra18- Ezgilii avent natural aldık cam almadım plastik çünkü camlar çok ağır bu alınan plastiğe ayına uygun başlık alıp ileride kendisi de tutup kullanabilir. İlk kızımda cam aldım pişman oldum resmen haftada bir biberon alıyorduk
Minti Ezgilii avent alıcaktım çok sızıntı yapıyomuş nuk aldım kullanıyorum memnunum nuk natural s boyutu
Sabirsizanne16 Ezgilii avent süt pompamda vardı.dr browns aldım.bir de chicco anne memesi şeklinde olandan aldım