Mervee Bugün detaylı ultrasona girdim kızlar, 22. Haftalığım. ense kalınlığı 6,8 çıktı bekleyeceğiz ama içiniz rahat edecekse aminiyosentez yaptırın dedi doktorum, çok kötüyüm İnan’ın.. başına gelen ya da bi öneriniz var mı, yardım lütfen🙏🏻😔
pamuksekerinannesi Mervee Canım öncelikle dua et Allah’a sığın.. İnşallah yanlış ölçüm yapmıştır.. ikili testte sınır 2.5 diye biliyorum ama 24.haftada kaç bilmiyorum.. Benim bi arkadaşıma da ikilide üçlüde dörtlüde down demişlerdi amniosentez yapmadı bebek Maşallah sapasağlam hatta şu anda 2.5 yaşında.. Fetih suresi oku Allah’a sığın.. Aldırmayı düşünmüyorsan eğer hiç yaptırma derim nacizane.. Başka doktora da bi git istersen..
GzdemOkur Mervee hangi şehirdesin detaylı ultrasona gir? Ankaradaysan eyüp ekici var biraz tuzlu ama sıvı alınmasından iyidir😉
Sonay Mervee bizim burda bi doktor kendi eşinin ikili testini yaptırmış test kotu çıkmış aminiyosenteZ yaptırmış normal çıkmış aslına bakarsan bence bekle bu testlerde sonuç Yüzden yüz doğru çıkmıyo.
Mervee [bilinmeyen] pamuksekerinannesi Allahmkorusun asla aldırmak gibi bir şey yapmam tabi ki.. en doğrusu bu gerçekten ama insan tedirgin oluyor ne yazık ki
Mervee [bilinmeyen] yaptırmıştım hiçbir sıkıntı çıkmamıştı, doktorum da bu yüzden bekleyeceğiz çünkü ikili tarama testin temiz diyor ne yapacağımı sapıttım 😔
pamuksekerinannesi Mervee Hiç sıkma canını tabi ki insanın elinde değil ama sen her fırsatta dua oku Allah nelere kadir... İnşallah hatalı ölçümdür dualarım seninle🙏
iremurat [bilinmeyen] 18 haftaligim başka doktora gittim ense kalınlığı olduğunu söylemedim herşey normal dedi ne biliyim kafam karıştı
Aysealty Mervee canım 22.haftada 6mmdiolar cok büyük bir fark yok sanırım içini rahat tut lütfen eminim saglıklı bebegn🙏
Mervee Aysealty evet çok büyük bir fark yok doktorum da bu şekilde söyledi zaten ama gel bir de bana sor 🙁
Buseataloluk Mervee arkadaşımın başına aynı şey geldi.. doktoru özel bi kliniğe yönlendirip kanını yurt dışında bir laboratuara yollattı. Çok büyük meblalarda değil ayrıca. Çok güvenilir. Bence araştırın. İçiniz rahat etsin
Aysealty Mervee biz biraz fazla stres yapıyoruz canım ya herseyde bu testlerin hiç biri kesin bir sonuç değil zaten ki kötü bişeyde yok kendinide bebeginide üzme bence gayet iyisiniz hamileliğinin tadını çıkar 🙏