Kızlar merhaba,
13+2 haftalık gebeyim. Gebe kalmadan önce saçlarımı kestirdim yani aralık ayının başında. Normalde gayet uzamış olması lazımdı ama hala aynı boydalar. Öyle ki saç yada vücut tüylenmem gebelikten önce daha hızlıydı şimdi durdu sanki. Sizce olması gereken bir şey mi bu yoksa aksine daha mı hızlı olmalıydı?