InciTanem Bende ilk bebek arabası araştırdığımda öyle istemiyordum.. Çok kaba, hoş olmayan görüntü gibi geliyordu.. Ama ileriyi düşününce ve bu modeli yakından görünce bunu tercih ettim.. Birde tek elle açılıp kapanabiliyor.. Yani şöyle düşündüm; travellerde port bebe kısmı ağır tek başına bile.. Çocuk 3 yaşına geldi diyelim.. Dışardasın rüzgar oldu, arı vs oldu..E çocuğum sen şurada dur ben bi yönünü değiştireyim demek de biraz acayip geldi🤣.. Tabi herkesin düşüncesi farklı.. Umarım aradığınız gibi bir model bulursunuz🌸..