Merhaba kızlar bugun normal kontrolumuz vardı önce nstye girdim sonra sonucu doktora verdim bebeğin hareketleri yavaş dedi bişeyler yiyip içip tekrar girmemi istedi öylede yaptım ama yine bebeğimin hareketleri yavaştı😑 doktorum sonra alttan muayne etti 1 haftadan beri olan 3cm açıklığım hala vardı ilerlememiş yani doktorda bebeğin hareketleri yavaşladığı için yarın yatışimı istedi suni sancıyla doğumumu başlatıcak 😊kızıma kavuşucam insallah sağlıkla doğsun 😍
-