Feslegenyavrusu Merhabalar, diş ağrısı cekiyorum ve kanal tedavisi uygulanacak. Bu durumu yaşayan var mi, herhangi sıkıntı yaşayan. Yapmalı mı, dayanilabilir mi? Bebeğim için endişeleniyorum. 🙄
Ygmrr Feslegenyavrusu gebelige uygun ilac kullaniliyor emzirirkende yapiliyor bu islemler sorun olmaz merak etmeyin
_Mrv_ Feslegenyavrusu kadın doğuma sormadan asla yaptırmayın.. bu tip ciddi soruların cevaplarını forumdan almamalısınız.
aydandir Feslegenyavrusu benim doktorum gebelikte kullanılan lokal anastezi ile her türlü diş tedavisi yapılabilir diye kağıt yazmıştı ama geçici dolgu yaptı doktorum az kalmış doğumdan sonra yapalım dedi
Anne1_ Feslegenyavrusu hatırlıyorum da yengemin hamileyken dışı ağrımıştı diş dr u doğurmadan hiç bisey yapamam demişti doğurana kadar çekmişti o ağrıyı ama sen genede kadın doğumuna sor canim
Feslegenyavrusu _Mrv_ Tabii burdan cevap almam yeterli olmadğını biliyorum, tecrübeli olan var ise en azından bilgi edinmem daha iyi olur diye sormak istedim.
Guliguli Anestezisiz dayanilmaz bence cok kotu birkeresinde yarida biraktirdim 😔önemli olan sinirleri öldürmeleri ondan snrasi onemli degil
Feslegenyavrusu Guliguli anestezi sanirim 1 kereliğine mahsus izin veriliyor ama kullanmak istemiyorum açıkçası, bakalım nasıl olucak sabah kesinlesicek. :/
Feslegenyavrusu aydandir sabah benim de kesinlesicek ne yapilacak diye, umarım benim de geçici bir şey yapmak yeterli olur. Anestezi almak istemiyorum açıkçası.
Feslegenyavrusu Anne1_ devlette yapmıyorlar özelde kağıt imzalatıp yaptırmayı kabul ettiler, yoksa baya kötü olurmuşum diş baya zarar görmüş:(
Mrvblt Mrb ben diş hekimi asistanıyım hamileyken kanala tedavisine başlanabilir tabiki zaten lokal anestezi yapılıyo ve bebeğe hiç bi zararı yok tedavinin devamını doğumdan sonra yaptırırsınız çünkü devamında röntgen almaları gerekiyo kökleri görmeden bitiremezler geçici dolguyla beklersiniz endişeye gerek yok tabiki her koşulda kendi kafın doğumcunuza danışın ama ekstra bi sağlık probleminiz yoksa onaylıyolar zaten
Dua38 Feslegenyavrusu Benimde kanal olan dişimin üzerndeki dolgm düstü dün kadn doğum dr ma sordum dolgu v.s yaptrablir miyim uyustrma islemi olnca bebeğime zarar gelir mi dedim 20.haftamdaym 26.haftaya kadar yaptirabilirsiniz ama kan sulandrcı kullanyosak danışıp yaptrmalymışız
Feslegenyavrusu Dua38 32 ye kadar yaptır dedi benim de doktorum, siz de yaptırın sonradan kalsiyum ihtiyacından kaynaklı baya ağrı oluşuyor dişlerde. :(
19917 Ayini doldurmadan yapiliyor ben kanal tedavisi yaptirdim dolgu dedi mecbur kanal tedavisine dondu tabi rapor alip gitmistim. Bir sıkınti yaşamadim asil yaptirmasaydim yaşardim cunku disim agriyordu o agriyida cekemezdim doguma kadar bir sıkınti olmuyor ama devlette yaptirma ozele git.
Feslegenyavrusu 19917 doğru diyorsunuz gerçekten bugün devlete gittim bana yapamayız dediler, 1 ay sonra artacak ağrı diyorum evet artar diyorlar:/
Elvannnnnn Feslegenyavrusu benimde gebeliğinin 12. Haftasında şiddetli diş ağrısı vardı kök kanal tedavisi oldum. Kadın doğumumla görüş sana bi reçete yaziyo ve onunla gebeliğe uygun anestezi alıp tedavini olabiliyosun
Feslegenyavrusu Elvannnnnn 3 doktora gözüktüm yapmak istemediler, amalgam dolguymus ve civa bulunduğu için direkt bebeğe geçebilirmiş yutkundugum an . Dis cekimi dahi yapabiliriz ama kanalı yapamayız dediler. Ağrıyı çekicem son ana kadar :/