Bugun kontorole gittim 35+1 günlük hamileyim yani suan +2 bebegimin bacak boyu üc hafta geride cikti suana kadar hoc böyle bisey yasamamistim hep bir hafta gerilik vardi her yerinde detayli da bi sorun cikmamisti gec döllenme olabilir demisti ama bacak boyu uc hafta olunca endiselendim 😭