Basakasaf bende doğumumu orda yapıcam ben ayşin hanıma gidiyorum ayşin hanım muaynelerini 50.yıldakı şafaktıpta yapıyor doğumu 500evlerde yaptırıyor ayşin hanımın doğum ücreti 1950 şuan yeni yılda degişirmi degişmezmi bilmiyorum ama ben o fiyatan doğum yapıcam benimki sezeryan buarada normal doğum fiyatları dhaa uygun olması lazım