Eliiifob Kızlar kafam çok karıştı ya doktor icebilirsin dedi ama bazı kişiler içme diyor, ıhlamur seven var mı ben gibi
NaimeYilmaz Eliiifob 2-3gunde bı ıcıodm ama havalar ısınınca gıtmıo artk bıtkı cayı ıcmek pek onerılmez o yuzden öle demıslerdır
Eliiifob Minnosunannesi Ben de günde bir bardak içiyorum başkaları yok içme falan dedi de kafam karıştı
Slmgr Bende sadece zencefil ve ihlamur cayi iciyorum. Doktorum icebilirsin dedi. Ama olcuyu kaçırmak sakincali olabilir. Bence gunde 1 kupadan fazlasi zararli.
Eliiifob Slmgr günde 1 kupa içiyorum ben de canım demekki bir zararı yok herkes birsey demeye meraklı ya 😐
Minnosunannesi Eliiifob daha çok küçük bebeğin. İlk 3 ay riskli olabilşr en iyisi doktoruna sor canım