Beyzanur123 Hayirli geceler kızlar. Ben 23 haftalik olduk ama başından beri kahverengi lekelenme oluyor iç camasirimda doktor a sordum hiç olmasa daha iyi dedi fazla ilgilenmedi bugün yine gelmis sizce bir sıkıntı olur mu
MineKasp Beyzanur123 bence olmaz canım inşallah olmaz yani yakınımda aynı durumda olan arkadaşlar m oldu bı problem çıkmadı 💙
duygusm Beyzanur123 Bende de 8 hafta civarında olmuştu. Kontrol edildi, içeride kanama yoktu, rahim genişlemesinden olabilir dediler, sonra kesildi çok şükür. Ama ciddiye almışlardı, hatta gece vakti acile gitmiştik.
MineKasp Beyzanur123 inşallah canım benim kan gelmişti 6 haftalık hamileyken çok şükür bende sorun yaşamadım şuan 18+6 olduk
Beyzanur123 MineKasp çok şükür canım sağ salı kucagimiza alırız inşallah. Rabbim korusun bebislerimizi
MineKasp Beyzanur123 amiiin İnşallah canım benim 💙 Rabbim yardımcı n olsun yorma kendini çok ayaklarını yükseğe koyup uzan bana öyle demişti doktor
Beyzanur123 duygusm canim benim de onceki gebeligimde 6.hafta da oldu ve düşük yaptım. Şu an 23 deyim o yüzden merak ettim inşallah bir sorun olmaz zaten başından beri geliyor
duygusm Beyzanur123 Kahverengi leke genelde daha güvenlidir diyorlar. İnşallah hiçbir sıkıntı yaşamadan sağlıcakla kavuşursunuz bebeğinize 🌸🌸