Bende 39+4'üm. Pazartesi 40+1 olucam. Doktorum pazartesiye kadar doğum olmazsa gel vajinaya ilaç koyup doğumu başlatıcaz dedi. Bebeğim iyice aşağı indi fakat nişan, su yok. Geceleri sadece belimde hafif ağrılarım oluyor o kadar. İlaçtan korkuyorum daha önce uygulanan var mı, ilk doğumum bu arada 😌