DefneninLiya ben internetten laboquık marka ovülasyon testi aldım 3 ay kullandım ve her seferinde regl oldum, ebru hanım majlara o kadar geç dönüyor ki ondan test alasım gelmedi inan, sonra çok misafirli düğünlü gezmeli tozmalı kendimi dinlemeye vakit bulamadığım bir ay hiç aklımda gebelik yokken oluvermiş ilişki sonrası yatmadım bile düşün direk banyoya gittim önceleri kaç takla atardım bebeğim olsun diye Allah hayırlı zamanda sana da gebe kalmayı nasip etsin benim 1 sene olmamıştı hiçbir problem yokken çevremdeki herkes tüp bebek yaptır diyordu artık çok stresliydim eksik hissediyordum çevremdeki kimse hamileyim desin istemiyordum o derece takmıştım ama oluverdi işte ☺️