46_mngm_46 Kızlar goon bebek bezi kullanan varmı mühendisinoglu sayfasında önerildiği için aldım birde size sormak istedim birde normal dogumda depent kilotlu bez rahat oluyormu hastanede ebelerin kanamayı kontrol ederken
Ygmrr 46_mngm_46 goonda sizdırma sorunu oluyormus genelde bende aldim ama kullanmadim molfix ve prima iyi ,deepend iyi ama lohusa pedide alin yaninizda bulunsun daha rahat oluyor e bebekte satılıyor
Deletedmom124 46_mngm_46 ben goon kullanıyorum külot bezini ama oğlum büyüdü malum çok memnunum pişiğimiz olmadı sızdırma yapmıyor akşamdan sabaha değiştirmiyorum sabah kupkuru kalıyor depent büyük beden külotlu olanı alırsanız şok işinizi görecektir
Zehramomm 46_mngm_46 değend alın bence çok kullanışlı olur doğumsan sonra şuan şokta 27 lira indirimde
Deletedmom124 Ygmrr lohusa pedini çok önermiyorum ilk doğum sırasında 1 hafta en azından kanama fazla olduğu için taşma olayı oluyor özellikle sezeryan doğumda berabat o yüzden külot olan daha rahat
46_mngm_46 Zehramomm depent aldım fiyat uygun diye hasta bezi suyu falan patlatırken gerek oluyor diyorlar devlette dogum yapıcam için orda vermezler sanırsam ben birde hasta bezi alayım en iyisi
Deletedmom124 Ygmrr ileriki evrede rahat 1 haftadan sonra ama ilk aşamada hiç önermiyorum. Zaten kalkamıyorsun sezeryanlı olunca zorla iki kişi lavaboya götürüyor her taraf kan gölü ped mantıklı gelmiyor ☺️
Ygmrr Deletedmom124 demekki kisiye gore degisiyor bana daha rahat geldi pedlerinde emiciligi cok yüksek zaten lohusa pedi oldugu icin
Deletedmom124 Ygmrr bende tesir etmezdi emin ol canım ben bile şaşırmıştım külotundan bile taşıyordu ilk günlerde düşün artık ne kadar kanama olduğunu
46_mngm_46 Aslında ben bezde slepy alıcaktım eşim tutturdu bunada iyi diyorlar alıp deneyelim diye bir numarasını aldık içinde 60 tane ama ben tereddüt ediyorum 😏