Merhabalar kızlar gelişim geriliğimiz vardı hatırlarsanız üç hafta kadar.bugün doktorum beklemeye gerek yok beslenmiyo alalım artık dedi 36+3te 2100 dr dünyaya geldik spinal anestezi oldum hiiiç korkulacak bişey yokmuş gerçi hala azıcık uyuşuğum 😊 ama iyiyizz çok şükürr genel bi bilgi vereyim daha sonra ayrıntılı yazarım herkese hayırlı doğumlar 😊🤲🏻