Selamm kizlarr cok sukur rabbime ben de buraya dogum hikayemi yaziyorumm . Ilk hamileligim ve cok zor gecen bir hamileligim oldu hep bir dusuk tehlikem vardi plasenta pervia teshisi konuldu ve 5. Ayimdan sonra surekli kanamalarim oldu progestan kullandim bir sure cok sukur migde bulantilarim ilk 3 ay olmamisti taa ki 5. Ayimin bitmesiyle yogun mide bulantisi ve cok ust seviyede reflu ve mide yanmalarim basladi dogal olarak ne denediysem faydasini goremedim . Dr tablet ilac ve rennie duo surup verdi tamamen rahatlatmasada kusmuyor ve cok rahatsiz olmuyordum onlari kullandigimda. Cok sukur 35. Haftaya kadar gelmistim . Cok severek gittigim dr. Dogum yapti ve hastaneden ayrilmak zorunda kaldi sonunda 2 kez dr degistirmek zorunda kaldim en son umraniye camlica erdemde dr. Asuman sevuk e arkadasimin onermesiyle geldim . Geldigim son kontrollerde bbegim hep asagi pozisyonda ama dogum kanalinda degildi. En son 38+2 de kontrole geldigim de sıfır sancı ve hala daha kanala inmedigini soyledi dr. Ve eve gittim hamilelik yormustu bir an once dogurmak istiyordum artik ama sanki hic gelmiyecek 40 haftayi bile gecicek hissi vardi icim de takii kontrolden geldigim gunun gecesime kadar . O gun eve geldigimde karnim her zamankinden fazla sertlesiyordu kasiliyordu ve 1 saatte duzelmiyordu neyse gece oldu yattik gece 4.30 da istemsizce uykumdan uyandim ve birsey aktigini hissettim tuvalete bakmak icin gittim ve oda nee suyum bir anda bosalmaya basladi. O an elim ayagim karisti sanci yoktu cocugum kanalda degildiii telasla esimi kaldirdim dus alip enfeksiyon riksine ragmen hastaneye gittik ve 1 parmak aciklik 😔 yatis yapildi once 20 sonra 10 , 5 , 2 dk derken kendi sancilarimi karsilamaya basladim ayakta gezindim zipladim siddetli degildi dayanabiliyordum sadece nts icin yatakta bagli kalip sanci cekmek zordu saat sabah saat 11 gibi dr geldi ve aciklik 4 cm cok sevindimm ve hizlanmasi icinde fitil.yerlestirildi iyice sıklasmisti sancilarim lavman yapildi (acı hissesilmiuor) derken 1 saat sonra bakildiginda 6 hatta zorlarsam 7 bile olur dedi ebe. Sonra ebe bana 1 igne yapti ve saniyesinde sancilarimm sıklaştı artik dayanamiyordumm nefesimi kesen bir sanciydi hava takildi. Igneden yarim saat sonra Istemsizce ikinmalarim gelmisti hemen ebeye haber verdik.vee tam aciklik dogumhaneye dedi . Catala ciktik dr gelmeden ebeler bir kac kez nasil.ikinmam gerektigini gosterdi sonra hemen dr. Geldi ebelerinde karnimdan desteklemesiyle 3 iķinmada yavrum 14 aralik 12.50 de kucaklarimdaydii. Cok kucuk bir kesigim vardi dikislerim atildi ama hic acimadi . Ve 1 gece kalip ertesi gunu ciktik simdi oglum 4 gunluk cok sukur iyiyiz ama sariligimiz var benimde dikislerimin acisi ve agrisi cok sukur daha da iyi olacagiz . Rabbim herkese bu duyguyu tattirsin. Dogumlarini kolaylastirsin insAllah hepiniz icin cok dua ediyorum . Ayrica camlica erdem hastanesinden dr. Ve ebelerinden cok memnumum kesinlikle tavsiye ediyorum 😍👍👍