Aseli Merhaba, bugün 9 haftalık olduk. Herkes gibi ben de çok merak ediyorum cinsiyeti. Sizce cinsiyetimiz ne?🤷♀️ https://i.hizliresim.com/VQbXRr.jpg
zelis63 Aseli minnack daha hiçbir yeri oluşmamış nasıl tahmin edilcek ki tıbben bile en erken 12. Haftada söyleniyor oda yanılma baya oluyo
MineKasp Aseli maşalllah canım bende çok merakliydim senin gibi ilk gebeliğim 18+6 olduk ama hala öğrenemedimm cinsiyetini .🤦 15. Haaftda erkek dediler 16.haftada kız dediler sonra 17 haftalıkken yne erkek dediler kime inanacağımizi şaşırdık😄
MineKasp Aseli yaaa bizde inanamıyoruz😊😊😊 şimdiye kadar 3 doktor erkek dedi kendi doktorum 13.haftadan beri kizza. Benzetiyor artık vazgeçtim doktora gitmekten renkli ultrason u bekliyorum 😊😊❤️
MineKasp Aseli amin canım inşallah çok teşekkür ederim en kötüsü de eşime süpriz yapmıştım erkek olduğunu öğrendim gizzlicce ,😄😄balon patlattik bir hafta sonra kendii doktorum kız deyincce şok geçirdik