Emk5341 15 haftalık hamileyim. Burda yazıyorlar sağ-sol kasığımda sertlik var diye. Benimkisi tam ortada sanki. Göbek deliğimle aynı hizada. Bu sertlik bebek mi? Yoksa bebeğin içinde bulunduğu şey mi? İlk hamileliğim biraz cahilim o yüzden😂
Emk5341 Senatorun ay ben şimdi geceleri uyurken gazımı mı okşuyorum 😂😂😂 bebek o kadar büyük olmaz belki kesesidir diye düşünmüştüm ama ne bileyim ya 😂
Busrababacan61 Bende 16 haftalığım sol tarafımda var o sertlik ve o bebeğimiş uştrasonda baktık yani gaz geçicidir 2-3 günden fazladır oradaysa bebeğin oradadır benimde tam solumda mesela yatamıyorum soluma 😂