O çatı ağrısından çektiğim kadar bu hamilelikte hiç bir şeyden çekmedim bazen de öyle bir kramp mi desem sancı mi desem tarifi imkansız bir ağrı giriyor ölüyorum sanıyorum doktora bunu anlatmaya çok çalıştım ya ben tarif edemiyorum normal diyor ama doguruyorum sanıyorum ben o an biraz sonra geçiyor