Bende bugün gittim kasinti dan dolayı doktora 18 haftalik hamileyim uyuz şüphesi dedi ama sonra muayne edince uyuz benzemiyor ter bezlerinde kist oluşmuş olabilir hamilelikten dolayi dedi losyon ve hap verdi 1 hafta sonra tekrar gidicem
Dusuna dikkat et çok sıcak suyla dua alma ,kıyafetlerini utusuz kullanma dedi benimki gece artan anlamsız bir kasinti
Allah herkese Sifa versin