Bus_ak18 ya devlete 100 defa gittim yalnız bizim sonra bütün aileye yayıldı. Kücük yiğenimde kedileri kucakladı kabardı uyuz oldular felan😂 herneyse işte devlet e yüz defa gittim kremler haplar başta. 2 3 gün gecirıyor yok sonra baslıyor. Bende hastaneye gidip gelıyor m sürekli ama doktorlarında bısey anladıgı yok. Abim gitmiş uyuz losyonu almıs aksam süruyosun sabah duş ama o kadar iyi gelıyor ki gecıyor bi gün sonra yine baslıyor. En sonunda artık özel böyle yaslı bilgili doktora gittim dedi evet uyuz o ara annem felanda uyuzuz yani. Bana bi liste verdi . Bide krem böyle katranlı bi krem. İşte kremi ne şekilde kullanıcagım ne zaman banyo yapacagım kıyafetlerin yıkanması hepsi yazıyor . Ben kremin resmini koyayım . Ama hamilelik de kullanımı nasıl bilmiyorum prospektüsünü okuyun yada doktorunuza kullanblrmıyım sorun. Ama uyuz olan arkadaslar bu kremden baskası fayda etmiyor istedgnz kadar hap krem vs kullanın sahsen denemediğim sey kalmamıstır. bide eski ilac uyuz azaldığı ıcın her eczanede olmuyor. O uyuzdan kurtulma listesinin bulursam yarın atıcam buraya.
https://i.imgyukle.com/2019/12/19/RMzGFo.jpg