Kızlar 18+1 haftalığım 2 ci hamileliyim hala bebeğimin hareketlerini hiss etmiyorum. İlk hamiləliyimdə 16 haftamda hiss etmişdim. Kızımı yani😍 ve şimdi cinsiyeti ne? Ben hala örgenemedim 15+5 de gitdim göstermiyor dedi ayaklarını kapatmış dedi. Kızımda 12+4 de örgendim cinsiyeti🤭 şimdideçook merak ediyorum kız kardeşi olucaq ya erkek 🤭🤗😍