Ecrinbzkrt Mryslny valla basından beri hep erkek hıssettım esımde öle salı gunu ıkılı tarama cardı doktor erkege benzettı ama yınede emın olamadı bence erkek olucak cıdden anneler hıssedıyor☺️
Mrvesebo2903 Bende eşimde ilk öğrendiğimiz andan itibaren hep kız hissettik ve doktorumuz başından beri kız dedi şuan 29+3 çok şükür annenin ve babanın hissettiği oluyo gerçekten
sweethome1000 Mryslny VALLA BENMDE ÇIKTI...HERKES ISRARLA BELİRTİLERİME BAKARAK ERKEK DİYODU...NERDYSE BENİİ BİLE İNANDIRMIŞLARDI DOKTOR KIZ DEDİ DÜN %99 HATTA =).... BEN BİLE ŞOK OLDM SANKİ ERKEK DİCENDEN OKADR EMİNDİMM :D