sevgicaner78 Karnımda sancılı üşütmüş şekilde ağrılar var 15+3 haftalık gebeyim kustum çok baş ağrısı çok korkuyorum aklıma kötü şeyler geliyor yaşayan var mı
Zade sevgicaner78 Baş ağrın çoksa bi tansiyonuna bak yüksek olabilir .. İnatçı düşmeyen bir tansiyonun varsa acile git derim
Oykutoskuzey sevgicaner78 cnm bende post açmıştım şimdi bende 15+2 yım adet sancısı gibi ağrım var korkmuştum ama sendede aynı ağrı varsa korkmamak gerek sanırım
Esmabkr Kuzum hic korkma allahin izniyle hic bisey olmaz karin agriso bu haftalarda cok normal ben 17 haftalik hamileyim o haftalarda benimde cok agrim oluyodu her gun bas agrim oluyodu karin agrim oluyodu bebek buyudugunden gecen doktora gittim doktorum cok normal karin agrilarin dedi korkma ama icinde suphe kalsin istemiyosan bi doktora git derim
Busrakoray Baş ağrısı,kusma,karın ağrısı bende de var hatta afedersin vajinamda bile ağrım oluyor 14+3 teyim bende korktum ama gecen persembe doktora gitmistim bi problem yok dedi bana.