Alpzumra Merhaba kızlar 10+3 günlük ikiz gebeyim haftaya 2li tarama testi yapılacak ama 3lü ve 4lü yapılmıyormuş onun yerine ense ölçümü yapılacakmış galiba yaptıran varmı bilgi verirmisiniz
Zade Alpzumra Benim bildiğim ikizlere 2 li de yapılmıyor sadece ense kalınlıkları burun kemiği oluşmuş mu o bakılıyor .
Elvintos Alpzumra 29 haftalık ikizlere hamileyim sadece doktor ultrasondan ense kalınlıgına baktı bir de üçlü test için kan verdim. Başka bir test yapılmadı. 24 haftalıkken de ayrıntılı ultrasona girdim.
Sevo9090 Alpzumra ben 34+3 um ikili test de yapıldı ense kalinligi da olculdu burun kemigi var mi diye de bakildi. Zamani gelince 20.haftada falan da detayli ultrason yapildi.
ikizannesi33 Haftadan sonraydı galiba yaptırdığımda bana sadece detaylı usg yapıldı ve ense ölçümü yapıldı 2li 3lü bu testlerin hiç biri doktor gerek yok dedi
Alpzumra Zade hep araştırıyorum bende yapılmıyor diye duydum ama doktor 2li yapalım dedi bakalım nasıl olacak teşekkürler bilgi için.
Alpzumra Elvintos teşekkür ederim bilgi için her doktor farklı düşünüyor demekki hayırlısı olsun artık