24+5 haftalık gebeyim boğazımda gıcıklaşmayla başlayan bi fatanjit gibi grip gibi bişey başladı geceleri ateşlenip kön kön öksürüorm kendi doktorma gttm hastanede 2.5 saat serum yedim dün ama geçmedi bi kaç vitamin takviyesi parol ve gargara verdi artk öksürmekten sanki içim yara oldu gibi acıo napayım öksürüğü kesemiyorum ben öksürdükçe vicdan azabı cekıorm yavrum mafoldu nolur doğal ne yapim