Ezgi1902 Sizce düşündüğüm isimler nasıl. Gebe kalmadan önce bile karar verdiğim ve asla başka bir isim düşünmedim ☺️ Asım Karan - Mercan Balım
Mrs_erkan Ezgi1902 neden iki isim koyma zorunluluğu hissediyorsunuz? Tek tek güzel isimler ama iki isim olunca kulağa pek hoş gelmiyor. Yine de siz bilirsiniz.