Merhabalar maalesef leke için gittiğim kontrolümde lekelenmeden bağımsız bebeğin sıvısının azaldığını söyledi doktor bebeğim 12 haftalık haftaya detaylıya gireceğim şimdi sıvıyı artırmak için ne yapabilirim çok sıkıntı olur mu ?daha önce yaşayan var mı ?bilgilendirirseniz çok sevinirim ..