@1seda1belinay benimde 32. Haftaya kadar kiloyla ilgili bi sorunum yoktu kilosu haftasında ilerliyodu 32. Haftamda kontrolüm vardı ve doktor kilosunun 2 hafta geride oldugunu söyledi yani 1700 gramdı haftaya tekrar gel bakalım demişti tabi ben internetten bir ton araştırmalara girdim nasıl kilo aldırabilirim diye o haftadaki beslenmemi yazıyorum sabah aç karnına keçiboynuzu pekmezi kesinlikle kahvaltıda kaşar peyniri peynir yumurta(bazen 2 adet haşlanmış olarak) günde 2 adet muz, mandalina, elma sabah ve akşam 1er bardak kefir, kefirli yoğurt veya normal yoğurt, bol bol ceviz, 1 adet maden suyu sade olucak, yeşil mercimek çorbası veya yemeği, haftada 1 gün balık, 2 gün et yemegi, ıspanak ve bakliyat yemeklerinden herhangi biri, akşam yatmadan bir kaşık pekmez . O haftaki beslenmem bu şekildeydi her öğün sonrası hemen sola dönüp yatıyodum bir süre ve gel gelelim bir sonraki muayene gününe 33. Haftamda gittim doktora kilosu 1 haftada 500 gram artmıstı ve 2200 kilo olmuştu 🙈 ben inşallah 2000 olmustur diye dua edıyodum 🤭 doktor bile şok oldu ne yaptın sen dıye 😂 diğer haftalar bu kadar yüklenmedim tabi yarıya düşürdüm yediklerimi bir sonraki randevum 2 hafta sonraydı 35. Haftamda tekrar gittim bu seferde kilosu 2750 gram boyu 48 cm olmuştu doktorumuz çok iyi dedi. Şuan 36 haftalık olduk cuma kontrolümüz var bakalım prensesimiz bu hafta ne alemdeymiş😊😊 bu arada bu kilo olayını bir hemşireyle konusmustum bazen genetikde olabılıyo demişti annemin söylemesine göre bende ufak tefek doğmuşum baya zayıfmısım eşimde aynı şekilde hem erken doğmuş hemde baya baya zayıfmış bunları duydukdan sonra biraz daha rahatlamıstım sonucta 50 kilo bi kızdım ben benden 5 kilo bişi çıkması beklenemez😂😂