Busraademir silikon uç kullanmayın, size tavsiyemdir. Benimde göğüs ucum yoktu mecbur kullanmak zorunda kalmıştım bilmeden ama o öyle bir yara yaptı ki göğüslerimi bir de bebeğim memeyi tek kabul etmedi sonrasında uçla daha güzel kavrayıp emdiği için, 1 aydır hala onun sonucunda oluşan yaraları iyileştirmeye çalışıyorum hala bebeğimi zor emziriyorum resmen emzirirken ağlıyorum. Ucum yok tutamaz diyip başka yollar deneme sakın canım. O şekilde ver göğsünü ağzına ilk zaman zorlanırsın ama sonrasında o emdikçe ucu çıkarıyor zaten