Iyi geceler kızlar ben biraz yorulunca hemen sol göğüsümün altı ağrıyor acayip sekilde uzun süre de geçmiyor yatıyorum dinleniyorum hala aynı ağrı nefesimi kesiyor ağrı zor nefes alıyorum. Sizlerde de oluyor mu böyle birşey. Neyden dolayı olur acaba. 37+1 haftaligim bu arada