Ebru_1994 Devlet hastanesi bebeğin cinsiyetini söylemiyormuş böyle bişey varmı İstanbul için siz böyle bişey duydunuzmu yaşadınızmı??
Nuur2001 Ebru_1994 yoo canım benim kontrolüm 18. Haftaya geliyordu o zaman söylemişti pozisyonu çok uygun değil pipi gözükmüyor kıza benziyor demişti 😂
erbasbebek Ebru_1994 ben 16.haftada cinsiyet icin gitmiştim söylemişlerdi kuzenime 13.haftada söylediler. Söylüyorlar niye söylemesinler
Ebru_1994 Nuur2001 Allah yardımcın olsun canım sağlıkla kucağına al inşallah Allah sana ve eşine bağışlasın
[silindi] Ebru_1994 hastanesine doktoruna göre değişiyor galiba ben 13 haftalıkken tahmin yapmıştı net olmasa da